بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ فشار قوی / شیلنگ فشار قوی فروش | انواع شیلنگ های کارواش صنعتی

شیلنگ فشار قوی فروش | انواع شیلنگ های کارواش صنعتی

انواع شیلنگ های کارواش صنعتی در بازار خرید و فروش وجود دارد. این نوع از شیلنگ کاربردهای زیادی این حرفه دارا می باشد. معمولا سایز شیلنگ ها را بر اساس قطر داخلی و با واحد اینچ یا واحد دیگری به نام اندازه دَش تعریف می شود. هر دش برابر با یک شانزده ام اینچ است. برای آنکه اندازه شلنگ به درستی انتخاب شود، قطر داخلی آن بر حسب اینچ محاسبه شده و به صورت کسر نوشته می شود. در این مطلب به ارائه توضیحاتی در مورد شیلنگ فشار قوی فروش آن و انواع مدل های آن می پردازیم.

شیلنگ فشار قوی فروش | انواع شیلنگ های کارواش صنعتی

مرکز تولید انواع شیلنگ در ایران

مرکز تولید انواع شیلنگ در ایرانمرکز تولید انواع شیلنگ در ایران به ارائه محصولات عالی می پردازد. توجه داشته باشید که لایه دوم شیلنگ پنوماتیک و شیلنگ فشار قوی هیدرولیک علاوه بر مقاومت در برابر فشارهای داخلی، به شیلنگ مقاومت مکانیکی خاصی داده و دو سر انتهایی شیلنگ را ثابت نگاه می دارد. این نوع از شیلنگ کارایی زیادی در صنایع مختلف دارد. 

همچنین این لایه باعث هدایت الکتریکی در شیلنگ هم  می گردد. لایه سوم که رویه شیلنگ است، خارجی ترین لایه بوده و به منظور محافظت شیلنگ در برابر عوامل خارجی همانند سایش، عوامل شیمیایی مانند، UV ، ازن ، خوردگی ناشی از باران، شعله آتش، الکتریسیته و غیره قرار داده می شود.

نیاز است تا جنس مورد استفاده در این لایه لاستیک مقاوم به سایش مانند پلی استر باشد و برای مقاومت بیشتر نیز از چند لایه تشکیل شده باشد. قیمت انواع شیلنگ به مواد اولیه آن بستگی دارد. تولیدی ها همه این موارد را در نظر می گیرند و سپس به ساخت شیلنگ ها می پردازند. از مراکز گوناگونی می توان این شیلنگ ها را تهیه کرد. 

شما نیز با مشخصاتی که در این جا داده شد، خواهید توانست که به بهترین فروشندگان مراجعه کرده و خرید شیلنگ فشار قوی را با بهترین کیفیت انجام دهید. 

آشنایی با انواع شیلنگ های صنعتی

آشنایی با انواع شیلنگ های صنعتیآشنایی با انواع شیلنگ صنعتی به یک خرید خوب کمک می کند. شیلنگ های صنعتی انواع مختلفی دارند. هر کدام از گونه این کالا، در جایی کارایی خاص خود را دارا می باشد. عموماً مالکان صنایع سعی می نمایند تا مستقیماً با سازندگان محصول در ارتباط شوند و شیلنگ ها را تهیه کنند. این نوع خرید، به صورت عمده صورت می گیرد. 

اما شیلنگ فشار قوی صنعتی  آن از قطعات ثابت و متحرک استفاده می شوند و در مواردی که نتوان از لوله های صلب و تیوب ها استفاده کرد می توان بهره برد. ساختار این نوع از شیلنگ ها هیدرولیک شیلنگ ها از لایه های مختلف ایجاد می شوند. 

 از آنجایی که کارکردشان مطلوب است در فشار های مختلف و نیز سیال های متفاوت مقاومت داشته باشند، نیاز است تا لایه های آن نیز از سه لایه به بالا و جنس هر لایه متفاوت باشند. به طور خلاصه لایه اول که داخلی ترین لایه بوده و به آن لوله داخلی گفته می شود.

ای لایه وظیفه اصلی مقاومت در برابر سیال را باید داشته باشد و جنس آن بایستی با سیال ساگاز بوده و معمولاً از لاستیک مصنوعی، تفلون یا پلی استر برای تولید آن استفاده می شوند. مرکز فروش شیلنگ از کارخانه شیلنگ سازی محصولات را گرفته و و شیلنگ کارواش صنعتی را می فروشد. خرید شیلنگ صنعتی از مراجع مختلفی مقدور است. 

شیلنگ فشار قوی چیست؟

شیلنگ فشار قوی چیست؟شیلنگ های فشار قوی، به آن شمار از محصولاتی گفته می شوند که در امور و صنایع خاصی به کار برده می شوند.  در شیلنگ های هیدرولیک فشار کاری بایست برابر یا بیشتر از حداکثر فشار سیستم هیدرولیک در نظر گرفته شود و فشار های ناگهانی و گذرا در سیستم و مدار هیدرولیک می بایست از حداکثر فشار کاری کمتر باشد.

برای مشخص کردن فشار های ناگهانی و گذرا نیاز است تا از ابزار دقیق اندازه گیری فشار استفاده شود و نمی توان آن را بر اساس گیج های عقربه ای به طور مناسب تعیین کرد. فشار ترکیدگی به طور معمول چهار برابر فشار کاری شیلنگ است و برای آزمون فشار ترکیدگی نیاز به میز مخصوص و ایمن و نیز فنی کار ماهر است. 

این شیلنگ ها دارای ویژگی های زیر می باشند: 

  • انعطاف پذیرند. 
  • وزنی سبک را دارا می باشند. 
  • کیفیت مواد اولیه شان عالی است. 
  • در برابر هر نوع ضربه و تیزی مقاوم می باشند. 

مدل های مختلف شیلنگ های فشار قوی

مدل های مختلف شیلنگ های فشار قویشیلنگ های فشار قوی را کارخانه های تولید کننده در مدل های متفاوتی می سازند و به بازار عرضه می کنند. خریدار می تواند با مراجعه به فروشگاه های مختلفی که عرضه کننده انواع شیلنگ فشار قوی می باشد، محصولی با کیفیت عالی خریداری کرده و از آن در موارد مختلفی استفاده نماید. 

این نوع از شیلنگ کاربردهای زیادی دارد که این بستگی به نوع و مدل محصول دارد. اگر خریدار این کالا هستید، می توانید به فروشگاه های گوناگون آنلاین نیز مراجعه کنید. در این فروشگاه ها، خواهید توانست که مدل های متنوعی از شیلنگ فشار قوی پنوماتیک و شیلنگ هیدرولیک را بیابید و خرید خود را انجام دهید. 

فروش انواع شیلنگ از طریق سایت های اینترنتی به راحتی انجام می شود. اغلب سایت ها با قیمت های مناسبی اقدام به عرضه شیلنگ ها می نمایند. آنان همیشه در دسترس می باشند و شما هر گونه و نوع از شیلنگ های فشار قوی را در هر رنگی که خواسته باشید، می توانید از این فروشگاه های آنلاین تهیه کنید. 

شیلنگ های فشار را شرکت های مختلفی تولید می کنند که هر کدام شان دارای جنس های متفاوتی می باشند. کاربردهای این شیلنگ ها نیز فرق می کند. 

مهمترین کاربردهای شیلنگ های فشار قوی

مهمترین کاربردهای شیلنگ های فشار قویشیلنگ های فشار قوی که در انواع متفاوتی تولید می شوند، کارایی های گوناگونی دارند. این مدل از شیلنگ، به مایعات اجازه می دهند تا در فشار بسیار بالایی از مناطقی که خطرناک می باشد، بدون این که مشکلی پیش بیاید، انتقال یابند. نوع عالی این شیلنگ ها از مواد اولیه با کیفیت بالا تولید می شوند و عایق بندی خوبی شده اند. 

یکی از موارد بسیار مهم برای شیلنگ های فشار قوی این است که با سرعت یکسانی مایعات را از جایی به جای دیگر انتقال دارد. این مسئله بسیار حایز اهمیت می باشد. اغلب از شیلنگ های فشار قوی، برای تمیز کاری ماشین آلات و خنک کردن آنان استفاده می شود. اما این شیلنگ ها در این شغل ها کاربرد زیادی دارد: 

  • صنایع نفت 
  • صنایع مرتبط با جوشکاری 
  • در معادن ذغال سنگ 
  • در تونل سازی 
  • کارواش 
  • و سایر موارد دیگر 

لیست قیمت انواع شیلنگ صنعتی در بازار

لیست قیمت انواع شیلنگ صنعتی در بازارقیمت شیلنگ صنعتی در بازار متفاوت می باشد. اگر به دنبال این هستید تا لیستی از نرخ های جدید شیلنگ های صنعتی به دست آورید، توصیه می نماییم که در گام نخست، به بازدید از سایت های اینترنتی بپردازید. این گونه دیگر نیاز نیست تا وقت و انرژی تان را در بازار هدر دهید. به راحتی می توانید نرخ ها از این طریق تهیه کنید. 

اما اگر دسترسی به اینترنت ندارید، راه های دیگری هم وجود دارد. برای مثال، باید به مراکزی سر بزنید که در آن فروشندگان گوناگونی در کار عرضه شیلنگ ها در مدل ها و کیفیت های متنوع می باشند. این فروشندگان، قیمت های متنوعی را برای تان اعلام خواهند کرد که چنین مسئله ای در بازار طبیعی می باشد. 

علت گوناگون بودن قیمت ها مختلف است. برای نمونه کیفیت هر شیلنگ فرق می کند. هر کدام از تولیدی ها محصولات خود را با استفاده از متریال مجزایی می سازند. در کنار این، در بازار نوع خارجی و داخلی شیلنگ های صنعتی عرضه می شود که طبعاً با شرایط و نوسانات ارزی، قیمت شیلنگ های خارجی گران تر از نوع ایرانی آن است. 

همچنین مسئله دیگر این است که خریدار به چه مقدار می خواهد شیلنگ را خریداری کند. اگر به صورت عمده خرید را انجام دهد، فروشنده تخفیف خوبی برایش در نظر می گیرد. 

واردات شیلنگ های فشار قوی

واردات شیلنگ های فشار قویواردات شیلنگ های فشار قوی به داخل کشور را شرکت های گوناگون بازرگانی انجام می دهند. این شرکت ها محصول را از برندهای متعددی تهیه می نمایند و سپس وارد مراکز خرید و فروش می کنند. در بازار به وضوح می توانید شیلنگ های ارزان و گران قیمت خارجی را مشاهده کنید. 

واردات این محصول اگر چه باعث شده تا اندازه ای محصولات ایرانی فروش کمتری پیدا کنند؛ اما این مسئله سبب می گردد تا قیمت ها تا اندازه ای تعادل پیدا نمایند و در همین حال بازار از حالت یک دستی و یک نواختی خارج شود. در هر صورت، شرکت های بازرگانی سعی شان بر این است که نوع کاربردی شیلنگ های فشار قوی را وارد کنند. 

این شرکت ها، به وسیله نمایندگی ها و یا سایت هایی که در اختیار دارند، محصولات خود را به سراسر کشور پخش می کنند. شما در هر جایی که ساکن هستید و نیاز به شیلنگ های فشار قوی دارید، می توانید به مراکز فروش شیلنگ صنعتی فشار قوی رفته و نوع خارجی آن را با قیمت های ارزان و مناسب تهیه کنید. 

مشخصات شیلنگ فشار قوی هیدرولیک

مشخصات شیلنگ فشار قوی هیدرولیکشیلنگ فشار قوی هیدرولیک را عمدتاً از در دو نوع تولید می نمایند: شیلنگ های سیم دار و شیلنگ های نخ دار. 

هر کدام از این شیلنگ ها مزیت های خاص خود را دارند. شیلنگ های سیم دار را برای فشارهای بالا مورد استفاده قرار می دهند و شیلنگ های نخ دار را عموماً برای انتقال مایعات با فشار کم تر. اما این شیلنگ ها از سه بخش، ساخته می شوند که می شود این گونه آنان را معرفی کرد: 

  1. لوله داخلی: وظیفه این لوله، انتقال مایع بدون این که خواص شیمیایی آن تغییر کند، می باشد. 
  2. لایه مسلح: وظیفه اش، تحمل فشار مایع در شیلنگ می باشد. این بخش از شیلنگ عموماً با سیم های فلزی پوشش داده می شود. 
  3. لایه خارجی: وظیفه این بخش، مقاومت کردن در برابر عوامل بیرونی شیلنگ می باشد. همچنین مشخصات شیلنگ هم روی لایه بیرونی درج می شود. 

ویژگی های شیلنگ فشار قوی پنوماتیک

ویژگی های شیلنگ فشار قوی پنوماتیکشیلنگ های فشار قوی پنوماتیک کاربرد زیادی دارد. اگر خواسته باشیم از ویژگی های این نوع از کالا بگوییم، باید ببینیم که از چه جنسی ساخته شده است. این نوع از شیلنگ ها را عمدتاً کارخانه های تولیدی از جنس پلی اورتان برای ساخت این مدل از شیلنگ ها استفاده می کنند. 

این مسئله سبب می گردد تا شیلنگ های فشار قوی پنوماتیک کارایی شان بالا برود و در همین حال دارای کیفیت بهترین باشند. از جمله ویژگی های این نوع از شیلنگ موارد زیر می باشند: 

  • مقاوم در برابر سایش 
  • مقاومت در برابر عوامل مختلف محیطی 
  • نرم و منعطف 
  • مقاوم در برابر هر گونه حرارت 
  • و غیره 

مرکز فروش انواع شیلنگ های فشار قوی صنعتی

مرکز فروش انواع شیلنگ های فشار قوی صنعتیاز مرکز فروش انواع شیلنگ های فشار قوی صنعتی، می توان هر نوع محصولی را که نیاز داشته باشیم، تهیه کنیم. 

این مراکز در هر شهری وجود دارد. به این معنی که شما قادر هستید، به راحتی این بازارها را پیدا کنید. در این بازارها، شیلنگ ها در مدل های متفاوتی عرضه می شوند و در همین حال هر کدام شان را شرکت های گوناگون داخلی و خارجی تولید کرده اند. 

روی هم رفته باید گفت که در چنین مراکزی، خرید و فروش به صورت عمده و جزئی صورت می گیرد و فروشندگان زیادی هستند که در این عرصه فعالیت می نمایند. 

بزرگترین عمده فروش شیلنگ های صنعتی

بزرگترین عمده فروش شیلنگ های صنعتیبزرگترین عمده فروش شیلنگ های صنعتی، شرکت های تولید کننده و وارد کننده این نوع از کالا می باشند. آنان محصولات خود را که ساخته شده از جنس های گوناگونی می باشد، وارد بازار می نمایند. 

این فروشندگان عمده، شیلنگ ها را از طریق شعبه هایی که در شهرهای مختلفی ایجاد کرده اند در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. از طرف دیگر، بیشتر آن ها سایت هایی را نیز طراحی نموده اند که به این وسیله هم محصولات شان را به فروش می رسانند. 

خریداران عمده می توانند از عمده فروشی های بزرگ، هر نوع شیلنگی را که نیاز داشته باشند، تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند. شیلنگ های صنعتی، انواع مختلفی دارند. 

فروشنده بهترین شیلنگ های ترموپلاستیک و هیدرولیک

فروشنده بهترین شیلنگ های ترموپلاستیک و هیدرولیکفروشنده بهترین شیلنگ های تموپلاستیک و هیدرولیک، کالایی را در دسترس خریدار قرار می دهد که اولاً برند و شرکت تولیدی معتبری آن را ساخته باشد و در ثانی، مرغوب و دارای کارایی بالایی باشد. 

چنین فروشندگانی را می شود از مراکز خرید و فروش حضوری و غیر حضوری، به آسانی پیدا کرد. آنان در کنار این که عرضه کننده بهترین نوع شیلنگ ها می باشند، با نرخ های مناسبی هم محصول را به فروش می رسانند. می توانید برای یافتن این فروشندگان، از کسانی که در این عرصه تخصصی دارند، مشورت بگیرید. 

فروشندگان سعی شان بر این است تا با ارائه با کیفیت ترین شیلنگ ها، مشتریان بیشتری جلب کنند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید