بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ فشار قوی / خرید اینترنتی شیلنگ فشار قوی | واردات بهترین شیلنگ های صنعتی

خرید اینترنتی شیلنگ فشار قوی | واردات بهترین شیلنگ های صنعتی

خرید اینترنتی شیلنگ فشار قوی در سالهای اخیر در ایران رواج بیشتری یافته است و انواع شیلنگ های خانگی و صنعتی و مخصوص صنایع مانند صنعت کشاورزی از طریق مارکت های آنلاین به فروش می رسند. واردات بهترین شیلنگ های صنعتی و انواع شیلنگ فشار قوی از طریق گمرکات قانونی کشور انجام می پذیرد و مراکز متعدد آنلاین و حضوری واردات این محصولات را عهده دار هستند. اگر شما خریدار انواع شیلنگ صنعتی هستید برای خرید آسان این کالاها می توانید علاوه بر مراجعه به فروشگاه های حضوری مستقر در سطح شهرها، از طریق این وب سایت های فروشگاهی آنلاین اقدام نمایید. تنوع محصولات در این مراکز فروشگاهی بسیار بالاست و این تنوع محصول، امکان خریدی آسان و بهینه با هر سطح بودجه ای را برای هموطنان فراهم می آورد.خرید اینترنتی شیلنگ فشار قوی | واردات بهترین شیلنگ های صنعتی

واردات انواع شیلنگ های صنعتی

واردات انواع شیلنگ های صنعتیانواع شیلنگ های صنعتی مانند شیلنگ فشار قوی کارواش، شیلنگ فشار قوی هیدرولیک، شیلنگ فشار قوی پنوماتیک در کشورهای متعددی ساخته می شوند و تولید شیلنگ صنعتی در این کارخانجات با انواع متریال های مرغوب و با استفاده از دستگاه های پیشرفته صنعتی صورت می پذیرد.

مهم ترین کشورهایی که تولیدات آنها در حوزه شیلنگ های صنعتی  به کشور ما وارد شده است کشورهای ذیل می باشند:

  • ژاپن
  • چین
  • تایوان
  • تایلند
  • فرانسه

این محصولات با بهترین کیفیت و در پکیج بندی ها و بسته بندی های مناسب تجاری به صورت قانونی وارد کشور می شوند و کیفیت این کالاها تضمین شده می باشد. 

مهم ترین مراکز واردات انواع شلنگ فشار قوی و صنعتی مراکز ذیل هستند:

  1. مراکز بازرگانی و واردات و صادرات دولتی
  2. دفاتر بازرگانی خصوصی
  3. نمایندگی های مجاز شرکت ها و برندهای تولید شیلنگ فشار قوی
  4. مارکت های آنلاین فعال در حوزه فروش انواع تجهیزات صنعتی

معرفی مدل های مختف شیلنگ های صنعتی

معرفی مدل های مختف شیلنگ های صنعتیمعرفی مدل های مختلف شیلنگ های صنعتی توسط مراکز متعدد آنلاین و حضوری صورت می پذیرد. مارکت های آنلاین فروشگاهی یکی از مهم ترین مراکز ارائه و معرفی انواع مختلف این ملزومات صنعتی هستند. این مراکز برای ارائه محصولات خود به صورت بهینه و فراهم نمودن شرایط خرید مناسب، امکانات زیر را فراهم نموده اند:

  • امکان مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع گوناگون شیلنگ های صنعتی به صورت آنلاین و تلفنی
  • استعلام قیمت به روز انواع تولیدات ارائه شده ایرانی و خارجی
  • امکان مطالعه مقالات علمی و کاربردی در زمینه فرایند تولید شیلنگ های فشار قوی و نوع متریال های مورد استفاده در ساخت آنها
  • امکان مشاهده تصاویر انواع کالاهای ارائه شده از زوایای مختلف
  • امکان مطالعه جزئیات کامل محصولات

مشخصات شیلنگ های صنعتی فشار قوی

مشخصات شیلنگ های صنعتی فشار قویاز مهم ترین مشخصات شیلنگ های صنعتی و فشار قوی موارد زیر قابل توجه هستند:

  1. شیلنگ های فشار قوی از لایه های متعدد سه گانه یعنی لایه خارجی، لایه میانی و لایه داخلی تشکیل شده اند.
  2. دارای انعطاف پذیری بالایی هستند.
  3. در برابر مواد شیمیایی و اسیدی بسیار مقاوم هستند.
  4. در برابر حرارت و گرما مقاومت بالایی دارند.
  5. مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش دارند.
  6. در برابر الکتریسیته و شعله های آتش مقاومت بالایی دارند.
  7. از متریال های بسیار مرغوب در تولید لایه های درونی و بیرونی آنها استفاده شده است. 
  8. در ابعاد و سایزهای گوناگون ارائه می گردد و خریداران به تناسب نیاز خود می توانند اقدام به تهیه انواع آن نمایند. 

شیلنگ های فشار قوی هیدرولیک و پنوماتیک

شیلنگ های فشار قوی هیدرولیک و پنوماتیکشیلنگ های فشار قوی صنعتی در انواع مختلفی تولید می گردند که مهمترین آنها شیلنگ های هیدرولیک و پنوماتیک هستند.  

شیلنگ های هیدرولیکی از لاستیک های ارتجاعی و بسیار محکم تولیدی می گردند و در برابر حرارت و فشار مقاومت و استحکام بسیار بالایی را دارا هستند. ساختار و لایه های داخلی این شیلنگ های صنعتی به صورت کاملا مستقیم با انواع مواد و سیالات مورد انتقال در تماس است و به همین جهت لازم است از بهترین متریال های موجود ساخته شود.

لایه داخلی این مدا از شیلنگ ها باید کاملا صاف و یکنواخت باشد و انتقال مواد را بدون هیچگونه خللی به انجام رساند و لایه بیرونی باید در برابر سایش و اصطحکاک مقاوم باشد.

شیلنگ های پنوماتیک شیلنگ های نرم و شفاف و اغلب رنگی هستند که برای انتقال و جابجایی انواع مایعات و گازهای پرفشار مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه کارخانجات متعددی در سطح کشور انواع این شیلنگ را با متریال های اولیه مرغوب تولید و روانه بازار مصرفی می نمایند.

عمده مصرف شیلنگ های پنوماتیک برای مصرف خانگی، فضاهای سبز، آبیاری و استفاده در صنعت کشاورزی و آبرسانی و صنعت گاز است. این نوع شیلنگ از ترکیبات لاستیک و پلاستیک با کیفیت بالا تولید می گردند و دارای استحکام و مقاومت بالای سایشی و حرارتی هستند و در برابر تغییرات آب و هوایی و انقباض و انبساط مقاومت خوبی را دارا می باشند. 

مهمترین کاربردهای شیلنگ های فشار قوی

مهمترین کاربردهای شیلنگ های فشار قویاز مهم ترین کاربردهای شیلنگ های فشار قوی و صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتقال ایمن و سریع سیالات و مواد در کارخانجات تولید انواع مواد و متریال های شیمیایی
  • انتقال مایعات از نقطه ای به نقطه دیگر
  • انتقال انواع روغن های سبک و سنگین در کارخانجات و شرکت های تولیدی 
  • استفاده در ماشین آلات کشاورزی در سطح وسیع
  • استفاده در صنعت تولید انواع مواد غذایی
  • کاربرد در پکیج ها و موتورخانه های صنعتی
  • فرایندهای تولید نفت
  • صنعت جوشکاری
  • ساخت تونل ها
  • کاربرد در صنعت معادن

نمایندگی فروش انواع شیلنگ های وارداتی

نمایندگی فروش انواع شیلنگ های وارداتینمایندگی های فروش انواع شیلنگ های وارداتی در کشور در شهرهای مختلف به صورت حضوری  و اینترنتی مشغول به فعالیت می باشد. نمایندگی های پخش و فروش آنلاین این محصولات دارای مزایای بسیاری هستند که از مهم ترین آنها می توان موارد ذیل را برشمرد:

  • خرید مستقیم محصولات از شرکت های تولیدی و ارائه کالاهایی با کیفیت تضمین شده
  • ارائه محصولات با قیمت و کیفیت مناسب
  • ارسال رایگان محصولات خریداری شده
  • ارائه محصولات در پکیج بندی های متنوع 

این نمایندگی ها، دارای کیفیت بالای محصول و قیمت های اقتصادی مناسب هستند. امروزه از این شیلنگ ها در صنایع مختلف در سطح وسیعی استفاده می شود. 

عرضه اینترنتی انواع شیلنگ های صنعتی

عرضه اینترنتی انواع شیلنگ های صنعتیفروش انواع شیلنگ های فشار قوی و صنعتی به صورت آنلاین و حضوری در سطح کشور انجام می پذیرد. درس سالهای اخیر عرضه اینترنتی انواع این ملزومات صنعتی مانند شیلنگ کارواش صنعتی و شیلنگ پی وی سی رواج بیشتری یافته است.

خرید از بازارهای اینترنتی عرضه کننده این محصولات دارای مزایای بسیاری است که از جمله آنها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • تنوع بالای محصولات از نظر کیفیت و برند
  • امکان کسب مشاوره رایگان آنلاین و تلفنی و کسب اطلاع و آگاهی از انواع تولیدات ارائه شده
  • امکان استعلام قیمت به روز انواع انواع کالاهای ارائه شده مانند قیمت انواع شیلنگ، قیمت شیلنگ هیدرولیک و قیمت شیلنگ پنوماتیک
  • تضمین کیفیت کالاها و تولیدات در معرض فروش 
  • امکان مطالعه جزئیات کامل تولیدات ارائه شده
  • ارسال سریع و بدون وقفه محصولات خریداری شده 
  • امکان مشاهده تصاویر محصولات از زوایای مختلف

فروشنده بهترین شیلنگ های فشار قوی

فروشنده بهترین شیلنگ های فشار قویفروشنده های بهترین شیلنگ فشار قوی به خوبی می دانند که این شیلنگ یکی از محصولات پر فروشی است که در شرکت های تولید کننده به صورت عمده و خرده به عرضه می رسد که خریداران آن می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی سایت شرکت، شیلنگ های فشار قوی مورد نیاز خود را سفارش دهند، در این مراکز فروش شیلنگ پنوماتیک نیز صورت می گیرد.

همچنین می توان مارکت های آنلاین فعال در زمینه فروش این کالاها را به عنوان یکی از فروشندگان بهترین شیلنگ های فشار قوی از جمله فروش شیلنگ های پنوماتیک و هیدرولیک دانست. 

مارکت های آنلاین فروشگاهی با استخدام بهترین متخصصان و کارشناسان، شرایطی را فراهم آورده اند که خریداران بتوانند این تجهیزات را در کمترین زمان ممکن تهیه نمایند. خریداران عمده و کلی می توانند ضمن مشاهده اطلاعات و تصاویر انواع محصولات بر روی وب سایت های اینترنتی با کسب مشاوره رایگان، اقدام به خرید کلی این کالاها نمایند. 

بزرگترین عمده فروش شیلنگ های صنعتی

بزرگترین عمده فروش شیلنگ های صنعتیشیلنگ های فشار قوی آن دسته از شیلنگ هایی هستند که برای افزایش مقاومت در برابر فشار و کشش در فرآیند تولید و تهیه آنها از نخ یا روکش های نخی استفاده می شود، در کشور ما کارخانه های تولید شیلنگ های فشار قوی بسیاری تاسیس شده اند که به صورت خرده و عمده فروشی محصولات خود را به خریداران ارائه می نمایند، یکی از بزرگترین عمده فروشان شیلنگ های صنعتی شرکت های شهر تهران و اصفهان می باشند که با فروش انواع مختلفی از شیلنگ های صنعتی سعی در جلب رضایت تمامی مشتریان خود دارند.

این شرکت ها تمامی نیازهای مشتریان خود را در هر شهر و استانی برای راه اندازی فروشگاه های عرضه شیلنگ های فشار قوی، با کیفیت عالی تامین می کند و همچنین با در نظر گرفتن مشاوران فروش کار را برای تمامی خریداران راحت تر کرده است، همچنین این مرکز جهت خرید شیلنگ های فشار قوی صنعتی برای مشتریان خود سایت اینترنتی را ارائه نموده است که می توان از طریق آن خرید خود را انجام داد.

همچنین از بزرگترین عمده فروشان شیلنگ های صنعتی می توان به کارخانه های ایرانی که در  شهرهای مختلفی هستند اشاره کرد، از کارخانه های خارج از کشور نیز می توان به کارخانه ساخت کشور چین، کارخانه ساخت کشور تایلند و غیره اشاره کرد.

مرجع خرید و فروش شیلنگ های فشار قوی

مرجع خرید و فروش شیلنگ های فشار قویدر عصر جدید استفاده از شیلنگ هیدرولیک کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد که این به دلیل مزیت های زیاد و فراوانی است که این نوع از شیلنگ ها از آن برخوردار اند، شیلنگ هیدرولیک نوعی از شیلنگی می باشد که تحت فشار بالا، از پلاستیک ترکیبی یا همان سینتتیک و پلاستیک ارتجاعی در برابر حرارت و یا تفلون تولید شده است که عهده دار کار انتقال سیالات  برای انتقال نیرو به ماشین های هیدرولیک است.

مرجع اصلی خرید و فروش این شیلنگ ها نمایندگی های مجاز کارخانه ها، سایت های فروشگاهی، مراکز بازرگانی و واردات و صادرات دولتی و خصوصی و فروشگاه های تخصصی مستقر در بازارهای محلی می باشند. 

استفاده از این نوع شیلنگ ها در محیط های پر خطر بسیار متداول است به همین دلیل لایه بیرونی آن ها به گونه ای طراحی شده است که در برابر مواد شیمیایی، آتش، ضربه و فشار مقاومت بالا و ماندگاری بالایی داشته باشند، که در برابر آسیب های احتمالی از بین نروند و خود آن ها موجب آسیب نشوند.

واردات شیلنگ صنعتی، شیلنگ اتش نشانی و غیره نیز در حال انجام است که برای آن ها مراجع انحصاری تاسیس شده است که در شهرهای مختلفی مشغول به فعالیت هستند و از این طریق خرید و فروش خود را با سود عالی انجام می دهند.

لیست قیمت انواع شیلنگ های هیدرولیک

لیست قیمت انواع شیلنگ های هیدرولیکشیلنگ های هیدرولیک دارای درجه بندی خاصی مخصوص به خود است، که می توانند بر اساس نوع ماده ای (مایعات، گازها، پلاسما) که در خود جابجا می کنند و همچنین بازده دمایی که در آن کار می کند و میزان فشاری که تحمل می کنند دسته بندی شوند، از این رو برای آن ها لیست های قیمت جداگانه ای تنظیم شده است که انواع شیلنگ ها را در این لیست قرار داده اند و به صورت دقیقه ای آن را به روز رسانی می کنند.

مارکت های آنلاین؛ بهترین قیمت را به خریداران خود ارائه نمایند، که برای سفارش و دریافت مشاوره رایگان از شرکت های پخش و یا کارخانه های عمده و خرده فروشی می توان به پست الکترونیکی و یا تلفن های تماس مستقیم آن ها تماس حاصل فرمود.

معمولا تمامی این اطلاعات روی شیلنگ ها یا اتصالات آن چاپ و مورد دسترسی خریداران قرار می گیرد که در برخی موارد روی شیلنگ ها یک شماره مدل چاپ می شود و به مراه آن ها یک برگه اطلاعات فنی برای انواع مدل ها داده می شود.

تمامی کارخانه ها و شرکت هایی که  در فروش عمده یا خرده انواع شیلنگ های هیدرولیک فعالیت می کنند، قیمت های شیلنگ های خود را به صورت تماس تلفنی و یا اینترنتی و همچنین حضوری به مشتریان خود ارائه می نمایند تا ضمن استفاده از تمامی مزایای فروش به خریداران نیز بهترین قیمت های پیشنهادی خود را ارائه داده و آن ها را در خرید بهتر با قیمت مناسب تر و همچنین کیفیت بهتر یاری نمایند، به کاربرد شیلنگ هیدرولیک در برخی از این لیست ها اشاره شده است.

شرکت پخش شیلنگ های فشار قوی دولاسیم

شرکت پخش شیلنگ های فشار قوی دولاسیمشرکت های بسیاری هستند که در پخش و فروش شیلنگ های فشار قوی فعالیت چشمگیری دارند که این شرکت ها در انتقال انواع شیلنگ های فشار قوی به صورت خرده و عمده فعالیت می کنند، همه خریداران شیلنگ های فشار قوی دو لا سیم با ارتباط با این شرکت ها می توانند شیلنگ های فشار قوی مورد نیاز خود را تهیه کرده سفارش داده و خریداری نمایند.

شرکت های پخش شیلنگ های فشار قوی را با کیفیت بی نظیر وارد بازار می کنند که قیمت های بسیار مناسب و اقتصادی دارند، اگر در این زمینه سوالاتی دارید می توانید با مشاوران وب سایت های فروشگاهی آنلاین در ارتباط باشید، همچنین شما می توانید از طریق فضاهای مجازی از آخرین شیلنگ های فشار قوی دو لا سیم با خبر شوید و قیمت های آن ها را مشاهده کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

مطلب پیشنهادی

شیلنگ فشار قوی ۴۰۰ بار | فروش انواع شیلنگ های صنعتی

شیلنگ فشار قوی 400 بار از انواع شیلنگ صنعتی محسوب می شود. این نوع شیلنگ ها انعطاف پذیری بالایی در برابر فشار دارند، همچنین مقاوم در برابر مواد شیمیایی و رطوبت ه

دیدگاهتان را بنویسید