بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ آب / قیمت شیلنگ آب ۱ اینچ | مرجع خرید و فروش شیلنگ

قیمت شیلنگ آب ۱ اینچ | مرجع خرید و فروش شیلنگ

شیلنگ یک لوله تو خالی و منعطف با دو خروجی است که از آن برای انتقال آب از نقطه ای به نقطه دیگر استفاده می شود. جنس تشکیل دهنده آن می تواند پلی اورتان، پلی اتیلن، پی وی سی یا لاستیک باشد. شیلنگها در انواع مختلف و سایزهای گوناگون تولید می شود. شیلنگ آب یکی از انواع شیلنگ است که آن هم دارای انواع مختلف با جنس و طرحهای متفاوت می باشد. شیلنگ آب دارای سایزبندی می باشد که هر سایز آن برای مصرف خاصی کاربرد دارد و در سایزهای ۱/۲ اینچ، ۳/۴ اینچ، ۱ اینچ، ۱ و ۱/۴ اینچ، ۱ و ۱/۲ اینچ، ۲ اینچ تولید می شود. برای اطلاع از قیمت هر سایز شیلنگ آب، مثلا قیمت شیلنگ آب ۱ اینچ، می توان به سایتهای مرجع خرید و فروش شیلنگ آب مراجعه کرد.

قیمت شیلنگ آب 1 اینچ | مرجع خرید و فروش شیلنگ

شرکت های تولیدی انواع شیلنگ در ایران

شرکت های تولیدی انواع شیلنگ در ایرانشیلنگ های تولید شده توسط شرکت های ایرانی بهتر از شرکت های خارجی می باشد. شرکت های تولیدی انواع شیلنگ در ایران را با بهترین کیفیت تولید کرده و آن را به بازارهای سراسر کشور عرضه می کنند.
این شرکت ها با استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد در زمینه تولید شیلنگ توانسته اند با تولید محصولات با کیفیت در کارخانه شیلنگ سازی سهم زیادی از بازار داخلی کشور را به خود اختصاص دهند. البته بعضی از این شرکت ها به قدری موفق عمل کرده اند که توانسته اند با تولید محصولات با کیفیت، به مرحله صادرات شیلنگ هم برسند. آنها با صادرات انواع شیلنگ به کشورهای همسایه از جمله ارمنستان، عراق، افغانستان، آذربایجان و بعضی کشورهای حوزه خلیج فارس سهم مهمی در صادرات داشته باشند.

بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید شیلنگ

بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید شیلنگشرکت های مختلفی در زمینه تولید و عرضه شیلنگ، در بازار شیلنگ ایران فعالیت می کنند. محصولات بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید شیلنگ آب، از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و در بازار ایران به راحتی یافت می شوند. جنس بیشتر این شیلنگ ها لاستیکی است که در اثر سرما و گرما تغییر حالت نمی دهد.
قیمت این محصولات هم نسبت به جنس و مواد به کار رفته در آن بسیار عالی می باشد. این محصولات از مواد با کیفیت و نو ساخته شده که سبب طولانی شدن عمر شیلنگ می شود. همچنین بعضی از شیلنگ های آب تولیدی، دارای منجید با کیفیت بوده و از نرمی و انعطاف خوبی برخوردار هستند و در برابر نور آفتاب هم مقاوم می باشند.

واردات برندهای خارجی انواع شیلنگ آب

واردات برندهای خارجی انواع شیلنگ آبدر ایران انواع شیلنگ با کاربردهای متفاوت تولید می شود. اما گاهی بعضی عوامل منجر به واردات برندهای خارجی انواع شیلنگ آب می شود.
بعضی از مدل های شیلنگ آب هست که در ایران تولید نمی شود و از طریق شرکت های وارداتی به ایران وارد می شود. این شیلنگ های وارداتی، همان شیلنگ های برزنتی هستند که توسط کشورهای چین و اتریش تولید می شود و کیفیت و مقاومت بسیار بالایی دارد، به طوری که خیلی خوب می تواند قدرت فشار بالای آب را تحمل کند. این نوع شیلنگ، همان شیلنگ آتش نشانی می باشد که برای خاموش کردن آتش مورد استفاده قرار می گیرد. چون برای خاموش کردن آتش، آب باید با فواره بسیار زیاد از شیلنگ خارج شود، پس باید قدرت تحمل این فشار را داشته باشد.

فروش شیلنگ آب در سایز های مختلف

فروش شیلنگ آب در سایز های مختلفشرکت های تولید کننده شیلنگ، این محصول را در سایزهای مختلفی تولید می کنند. سایز شیلنگ آب به کاربرد و محل مورد استفاده آن بستگی دارد. شرکت های تولید کننده، شیلنگ آب را در سایزهای استاندارد تولید می کنند. این سایزها، شامل سایزهای ۱/۲ اینچ، ۳/۴ اینچ و ۱ اینچ می باشد. اما بعضی شرکت های تولید کننده دیگر که خط تولید آنها قالب های بیشتری دارد، سایزهای دیگری هم تولید می کنند. سایزهایی مانند سایز ۱ و ۱/۴اینچ، سایز ۱ و ۱/۲ اینچ و سایز ۲ اینچ.
سایز شیلنگ مناسب برای مصارف خانگی و اداری، سایز ۱/۲ اینچ می باشد که شرکت های تولیدی، این سایز شیلنگ را در حلقه های ۵۰ متری بسته بندی کرده و به سراسر کشور عرضه می کنند. شیلنگ آب سایز ۱ اینچ بیشتر برای آبیاری فضای سبز و زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

مرجع خرید و فروش شیلنگ در ایران

مرجع خرید و فروش شیلنگ در ایران

برای خرید انواع شیلنگ باید از نوع، کیفیت، قیمت و کاربرد انواع شیلنگ اطلاعات کافی داشت. قیمت انواع شیلنگ به عوامل مختلفی نظیر طول شیلنگ، قطر، مواد سازنده، کاربرد، شرکت تولید کننده و … بستگی دارد. برندهای سازنده شیلنگ، محصولات متنوع خود را با قیمت های مختلف به بازار عرضه می کنند. در این بین، مشتریان با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر می گیرند، توقع دارند محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنند.
اینجاست که مراجعه به سایت های مرجع خرید و فروش شیلنگ در ایران به آنها کمک می کند تا اطلاعات زیادی راجع به محصول مورد نظر پیدا کرده و پس از مقایسه محصولات مشابه، بهترین انتخاب را انجام دهند. چرا که در سایت های مرجع خرید و فروش کالا، همواره شرکتها و برندهای بسیاری، محصولات خود را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهند. علاوه بر آن، محصول خود را همراه با کاربرد، جنس مواد تشکیل دهنده آن، تاریخ ساخت، میزان مدت گارانتی، تعداد و تنوع رنگ، نام کارخانه و تمام آن اطلاعاتی که در مورد یک جنس باید بدانید را به خوبی شرح می دهند.

قیمت بهترین شیلنگ آب ۱ اینچ

قیمت بهترین شیلنگ آب 1 اینچهمان طور که گفته شد شیلنگها در انواع مختلف و در مدلها و طرح های متنوع تولید می شوند که هر کدام کاربرد خاصی دارند. بهترین شیلنگ آب که جهت استفاده خانگی معمولی، پزشکی و صنعتی کاربرد دارد، شیلنگ شفاف می باشد. این شیلنگ از مواد درجه یک و مرغوب تولید شده و دوام و استحکام بالایی در برابر نور آفتاب و سرمای زمستان دارد. این نوع شیلنگ در سایزهای متفاوت تولید می شود.

نوع دیگر شیلنگ آب که جزء بهترین شیلنگ آب تولیدی می باشد، شیلنگ آب شفاف نخ دار می باشد که با گرانول پی وی سی شفاف و کریستالی در سایزها و رنگهای مختلف تولید می شود.
قیمت روز بهترین شیلنگ آب ۱ اینچ که همان شیلنگ شفاف می باشد، در سایت های اینترنتی قابل مشاهده می باشد که در اکثر سایت ها این قیمت با قیمت کارخانه یکسان است، چون در خرید اینترنتی واسطه ها حذف می شود قیمتها مناسبتر و ارزانتر از بازار می باشد.

مشخصات بهترین شیلنگ های آب

مشخصات بهترین شیلنگ های آبشرکت های زیادی اقدام به تولید انواع شیلنگ می کنند. اما مشخصات بهترین شیلنگ های آب چیست؟
بهترین شیلنگ آب، شیلنگی است که با مواد اولیه با کیفیت تولید شود که بهترین ماده اولیه، گرانول پی وی سی می باشد و حاصل آن شیلنگ با دوامی خواهد شد که تحمل فشار بالا را دارد. اما مهمترین مشخصات یک شیلنگ آب خوب عبارت است از:

  • فراوانی و کیفیت ماده اولیه
  • پایداری شیمیایی
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • مقاوم در برابر سوختن
  • مقاوم در برابر سرما و گرما
  • نرمی و انعطاف بالا
  • مقاومت بالا در برابر فشارهای ناشی از آب
  • مقاومت در برابر شکسته شدن و ترک برداشتن
  • استحکام کششی بالا

فروشنده انواع شیلنگ های آب صنعتی و کشاورزی

فروشنده انواع شیلنگ های آب صنعتی و کشاورزی

شیلنگها در انواع مختلفی تولید می شود و شیلنگ آب صنعتی و کشاورزی یکی از انواع این شیلنگ ها می باشد که تولید و فروش آن از طریق کارخانه های متعددی که در سطح کشور واقع شده اند، انجام می شود.
این محصولات از جمله اساسی ترین لوازمی هستند که توسط مصرف کنندگان در صنعت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. تهیه شیلنگ های صنعتی و کشاورزی مطابق با تکنولوژی روز، از طریق کارخانه های تولید کننده صورت می گیرد. این محصولات بعد از ساخت و تولید، از طریق مراکز فروش و فروشگاه های محصولات صنعتی به مشتری ها عرضه می شود.
فروشنده انواع شیلنگ های آب صنعتی و کشاورزی، محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رسانند. آنها فروش انواع شیلنگ را با روشهای مختلفی انجام می دهند.

یکی از این روشها، فروش از طریق سایت های اینترنتی می باشد. در این روش خرید عمده شیلنگ، بسیار ارزان و مقرون به صرفه است و با قیمت کارخانه یکسان می باشد، چون که واسطه های فروش حذف می شوند، قیمتها کمتر است.
یکی از نکاتی که باید در تولید انواع شیلنگ آب کشاورزی رعایت شود این است که شیلنگ مقاومت و دوام خوبی در برابر گرما و سرما و فشارهای بالا داشته باشد.
شیلنگ آب صنعتی با شیلنگ آب معمولی که معمولا برای منازل استفاده می شود متفاوت است.

شیلنگ های صنعتی از جمله شیلنگ های پرکاربرد در صنعت هستند. این شیلنگ ها در برخی از صنایع از جمله معادن زغال سنگ، ساخت تونل، فرآیندهای مرتبط با نفت و جوشکاری و کارواش ها استفاده می شوند. جنس این شیلنگ ها از لاستیک بسیار با کیفیت ساخته شده و خیلی خوب عایق بندی می شوند تا دوامشان افزایش پیدا کند.

کاربرد انواع شیلنگ های آب

کاربرد انواع شیلنگ های آبشیلنگ از جمله وسایل پرکاربرد و با اهمیت در فعالیت های مختلف خانگی، صنعتی و کشاورزی است و تقریبا در بسیاری از مشاغل و دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. از این جهت تهیه بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با توجه به انعطافی که شیلنگ ها دارند و امکان تولید آن در قطرها، سایزها و نیز متراژ طول مختلف، کاربردهای بسیار زیادی در حوزه کشاورزی، صنعتی و ساختمانی دارند. در این بخش به معرفی و کاربرد انواع شیلنگ های آب اشاره می کنیم:

  1. یکی از انواع شیلنگ pvc، شیلنگ ژله ای نام دارد. شیلنگ های ژله ای برای آب دادن به درختها، نهال و گیاهان باغچه و حتی باغ های بزرگ کاربرد دارد.
  2. نوع دیگر شیلنگ آب کارواش است که از نوع شیلنگ های صنعتی می باشد. این نوع شیلنگ از مقاومت و استحکام زیادی در برابر عوامل محیطی برخوردار است. این ویژگی باعث می شود در اثر استفاده دراز مدت، آسیبی به شیلنگ وارد نشود. برای خرید شیلنگ کارواش، باید به طول، قطر و جنس آن توجه کرد.
  3. شیلنگ های پلیمری نوعی دیگر از شیلنگ است که جهت انتقال آب گرم و سرد به ماشین لباسشویی کاربرد دارد.
  4. انواع شیلنگ پارچه ای که از جنس برزنت می باشد و از آن برای شیلنگ آتش نشانی استفاده می شود.
  5. شیلنگ های پی وی سی خانگی که برای حیاط منازل مناسب است.
  6. شیلنگ های استیل ضد زنگ خرطومی که برای حمام و توالت مورد استفاده قرار می گیرند.
  7. شیلنگ های مخصوص آبیاری که در کشاورزی برای انتقال آب از آن استفاده می شود.
  8. شیلنگ های فشار قوی که مخصوص سم پاشی کشاورزی می باشد.
  9. شیلنگ های پی وی سی ۶ میلیمتری که ضد اشعه آفتاب می باشد و مخصوص آبرسانی به کولرهای آب می باشد.
  10. شیلنگ های پی وی سی شفاف که برای آبیاری فضای سبز و حیاط خانه ها به کار برده می شود.
  11. انواع شیلنگ پی وی سی نخ دار شفاف که از آنها هم برای آبیاری درختان و باغها استفاده می شود.
  12. شیلنگ های فشار قوی دو سر مهره استیل که مرتبط کننده پکیج ها، آبگرمکن و شوفاژهای دیواری و فن کویل های زمینی به شبکه لوله کشی می باشد و جنس آن بافت سیمی است.

ویژگی های شیلنگ های مخصوص آبیاری

ویژگی های شیلنگ های مخصوص آبیاریبه شیلنگ هایی که آب را از منبع اصلی به نقاط مختلف زمین های کشاورزی انتقال می دهند، شیلنگ آبیاری می گویند. این شیلنگ ها در متراژها و اندازه های مختلف تولید می شود. جدیدترین و پرفروش ترین شیلنگ آبیاری با بهترین کیفیت توسط شرکت های ایرانی تولید می شود. این شیلنگ ها دارای مدل های مختلفی می باشد. شیلنگ های آبیاری لاستیکی نخ دار، یک نوع از شیلنگ آبیاری است که مقاومت و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به انواع دیگر شیلنگ دارد.
اما ویژگی های شیلنگ های مخصوص آبیاری چیست؟

  • یکی از عواملی که باید در انتخاب و خرید انواع شیلنگ آبیاری مدنظر قرار داد این است که شیلنگ با بهترین و مرغوب ترین گرانول پی وی سی تولید شده باشد. چون این مواد کمک می کند تا شیلنگ در برابر گرما و سرما مقاومت بالایی داشته باشد.
  • یکی از مهمترین خواص شیلنگ آبیاری، خاصیت مقاوم بودن آن در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) می‌باشد. چون این نوع شیلنگ در مزارع و باغات بر روی زمین پهن می‌گردد و در معرض مستقیم تابش نور خورشید قرار می گیرد، باید هنگام خرید دقت کرد که شیلنگی استاندارد و مقاوم در برابر اشعه خورشید خریداری نمود.
  • این نوع شیلنگ ها باید در برابر ضربات و اصطکاک های بیرونی و همچنین فشارهای درونی مقاوم باشد.
  • شیلنگ مخصوص آبیاری باید نسبت به کیفیت شیلنگ، قیمت مناسبی داشته باشد.

توزیع عمده انواع شیلنگ های آبی

توزیع عمده انواع شیلنگ های آبیآیا می دانید انواع شیلنگ آب، با بهترین کیفیت و استاندارد، از چه طریقی در سراسر کشور عرضه و پخش می شود؟
شیلنگ های آب تولید شده توسط کارخانه های تولیدی، بهترین کیفیت و مقاومت را دارد و این مقاومت بالا سبب می شود شیلنگ به راحتی پاره نشود و یا نشتی نداشته باشد. توزیع عمده انواع شیلنگ های آبی، با کیفیت و قیمت منحصر به فرد، در سایزهای گوناگون و در متراژهای مختلف، به صورت مستقیم از طریق بازارهای حضوری و غیر حضوری و سایت های فروش اینترنتی در شهرهای مختلف ایران انجام می شود. 


بسیاری از فروشگاه ها و نمایندگی های فروش شیلنگ، اقدام به فروش عمده شیلنگ می کنند. آنها محصولات خود را با قیمت کارخانه و با کمترین قیمت به فروش می رسانند.

عرضه کننده بهترین شیلنگ های لاستیکی آب

عرضه کننده بهترین شیلنگ های لاستیکی آبشیلنگ
های لاستیکی آب به منظور استفاده آسان در سطوح صاف و ناهموار و همچنین برای مانور
آسان در میان درختان و بوته ها و سایر موانع فیزیکی، تحت فشار طراحی شده است.
همچنین این شیلنگ ها به خاطر رنج بالای دمایی مصرف در کلیه شرایط آب و هوایی قابل
استفاده و با دوام می باشد.

شیلنگ های لاستیکی بر خلاف شیلنگ های ساخته شده از pvc  یا سایر پلاستیک ها در سرما خشک نشده و
ترک نمی خورند و در گرما نرم و چسبنده نمی شوند و شکل خود را حفظ می کنند. شیلنگ
های لاستیکی بخاطر داشتن آنتی اکسیدان و آنتی ازونات مقاومت بسیار مطلوبی در شرایط
جوی و تابش مستقیم نور خورشید دارند.
 بهترین
نوع شیلنگ آب خانگی شیلنگی می باشد که تمام ویژگی های یک شیلنگ خوب و باکیفیت را
داشته باشد، این ویژگی ها عبارتند از
:

  • مقاوم
    و با دوام در برابر نورخورشید
  • مقاوم
    در برابر فشار زیاد
  • رنگ
    بندی و زیبا
  • پایداری
    شیمیایی

شرکت های تولید کننده شیلنگ لاستیکی آب، عرضه کننده بهترین شیلنگ های لاستیکی آب با بهترین و مدرن ترین طرح و مدل ها می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید