بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ فشار قوی / شیلنگ فشار قوی ۴۰۰ بار | فروش انواع شیلنگ های صنعتی

شیلنگ فشار قوی ۴۰۰ بار | فروش انواع شیلنگ های صنعتی

شیلنگ فشار قوی ۴۰۰ بار از انواع شیلنگ صنعتی محسوب می شود. این نوع شیلنگ ها انعطاف پذیری بالایی در برابر فشار دارند، همچنین مقاوم در برابر مواد شیمیایی و رطوبت هستند. فروش شیلنگ های صنعتی توسط عرضه کنندگان این کالا در سطح بازار صورت می پذیرد. برای خرید شیلنگ فشار قوی ۴۰۰ بار باید به فروشگاه های معتبری مراجعه کنید که انواع مختلفی از این نوع شیلنگ را به صورت سفارشی عرضه می کنند. اهمیت به کارگیری انواع شیلنگ فشار قوی در صنایع مختلف از جمله مشاغلی که با مایعات پرفشار، مواد و سیالات سر و کار دارند بر کسی پوشیده نیست و همین امر سبب عرضه آن در بورس شیلنگ فشار قوی شده است. 

شیلنگ فشار قوی 400 بار | فروش انواع شیلنگ های صنعتی

بزرگترین تولیدکننده انواع شیلنگ های صنعتی

بزرگترین تولیدکننده انواع شیلنگ های صنعتی

بزرگترین تولید کننده انواع شیلنگ های صنعتی مدل های مختلفی از این محصول را با توجه به نیاز بازار و درخواست مشتریان تولید و به بازار عرضه کرده است. تولید انواع شیلنگ فشار قوی که برای استفاده در صنایع نفت و گاز انجام می شود، انواع مختلفی دارند و اندازه این شیلنگ ها به کاربرد آن ها بستگی داشته و شرایط آب و هوایی نیز در تولید این نوع محصولات صنعتی اهمیت زیادی دارد. 

خرید شیلنگ صنعتی فشار قوی به صورت عمده از تولید کنندگان این نوع محصولات صورت می گیرد. خریداران عمده که معمولا صنایع بزرگ مانند نفت و گاز یا مشاغل دیگری همچون آتش نشانی هستند، انواع مختلفی از این نوع محصول را در سایز و اندازه های مختلف خریداری می کنند. قیمت شیلنگ فشار قوی بسته به کیفیت و جنس آن متفاوت است. 

یکی از محصولات بسیار پرکاربرد در صنایع کوچک و بزرگ شیلنگ های صنعتی فشار قوی هستند و بزرگ ترین تولید کنندگان این محصولات انواع مختلفی از این شیلنگ ها را با نخ و روکش های نخی تولید می کنند که علت استفاده از نخ را می توان افزایش مقاومت شیلنگ در برابر فشار و کشش عنوان کرد. 

مرکز خرید و فروش انواع شیلنگ های صنعتی

مرکز خرید و فروش انواع شیلنگ های صنعتی

مرکز خرید و فروش انواع شیلنگ های صنعتی مراکز معتبری هستند که به تهیه و عرضه انواع این محصولات تولید شده مطابق با استاندارهای جهانی، به خریداران می پردازند. قیمت شیلنگ صنعتی در مراکز عمده خرید و فروش این شیلنگ ها، مناسب تر از جاهای دیگر است و اگر مشتری قصد خرید به صورت عمده را دارد بهتر است قبل از انتخاب و خرید سری به این مراکز بزند و با آگاهی کافی از آخرین قیمت ها اقدام به خرید محصول مورد نیازش کند. 

فروش شیلنگ صنعتی در سراسر کشور هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم از طریق فروشگاه های آنلاین عرضه کننده محصولات صنعتی و معدنی انجام می گیرد. برای صرفه جویی در زمان، خرید اینترنتی گزینه مناسبی است چرا که خریدار می تواند در کوتاه ترین زمان خرید خود را انجام دهد. 

در فروشگاه های آنلاین که به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان خدمات ارائه می کنند، خریدار می تواند از میان انواع محصولات ارائه شده ایرانی و خارجی، به جستجوی محصول مورد نیازش بپردازد و پس از مقایسه، با توجه به بودجه ای که قرار است هزینه کند؛ شیلنگ صنعتی مورد نیاز خود را تهیه نماید. 

وارد کننده شیلنگ های فشار قوی ایتالیایی

وارد کننده شیلنگ های فشار قوی ایتالیایی

وارد کننده شیلنگ های فشار قوی ایتالیایی به علت استقبال مشتریان از این محصول، همچنین حاشیه سودی که از واردات انواع شیلنگ ایتالیایی نصیب وارد کننده می شود، اقدام به خرید و وارد کردن این محصول به کشور می کند. شیلنگ های فشار قوی معمولا برای هدایت انواع مایعات از جمله آب با فشار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل حساسیت بالای این نوع شیلنگ ها برخی از مشتریان به خصوص خریداران عمده ترجیح می دهند از شیلنگ های وارداتی استفاده کنند. 

شیلنگ های فشار قوی ایتالیایی که با تکنولوژی بالایی ساخته شده اند گزینه خوبی برای این دسته از مشتریان است. در ایران شرکت های زیادی اقدام به واردات شیلنگ های فشار قوی می کنند. این شرکت ها با تاسیس نمایندگی در سراسر کشور اقدام به عرضه و فروش شیلنگ فشار قوی ایتالیایی می کنند. 

اگر قصد خرید انواع شیلنگ های فشار قوی خارجی را دارید توصیه می شود به نمایندگی های معتبر عرضه این محصولات مراجعه کنید تا بتوانید با اطمینان خاطر اجناس با کیفیت را خریداری نمایید.

آشنایی با مدل های مختلف شیلنگ فشار قوی

آشنایی با مدل های مختلف شیلنگ فشار قوی

آشنایی با مدل های مختلف شیلنگ فشار قوی می تواند شما را در یک خرید درست و مطمئن یاری نمایید. برای مثال یکی از کاربردهای این شیلنگ ها در کارواش و برای تمیز کردن خودرو است. به وسیله شیلنگ فشار قوی، در کارواش آب را با فشار زیاد بر روی ماشین ریخته تا بتوانند علاوه بر صرفه جویی و مصرف کمتر آب، تمام لکه ها را از بین ببرند. از دیگر استفاده های مفید از شیلنگ های فشار قوی می توان به کاربرد آن ها برای شستشوی دستگاه های صنعتی اشاره کرد.

شیلنگ های فشار قوی در اندازه و مدل های مختلفی تولید می شود. آشنایی با مدل ها و کاربرد هر یک از این مدل ها قبل از خرید می تواند به مشتریان در یک خرید درست و مطابق با نیازشان کمک کند. مهم ترین انواع شیلنگ های فشار قوی عبارتند از:

  • شیلنگ فشار قوی هیدرولیک 
  • شیلنگ فشار قوی پنوماتیک 
  • شیلنگ کارواش صنعتی 
  • شیلنگ های مخصوص مواد نفتی

کاربرد انواع شیلنگ های فشار قوی در صنعت

کاربرد انواع شیلنگ های فشار قوی در صنعت

کاربرد انواع شیلنگ های فشار قوی در صنعت بسیار ضروری و البته تاثیرگذار است. انواع شیلنگ هیدرولیک و انواع شیلنگ پنوماتیک از جمله تجهیزات مهم و ضروری در کارهای صنعتی نظیر کارخانجات تولید کننده مواد غذایی، کشاورزی و… هستند. این نوع شیلنگ های فشار قوی امروزه با تنوع زیادی در اندازه و سایزهای مختلف و با قیمت های متفاوتی تولید و به فروش می رسند. 

قیمت این نوع شیلنگ ها بسته به کاربرد آن ها، همچنین کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولیدشان متفاوت است. معمولا اتصالات فشار قوی هیدرولیک و پنوماتیک مورد استفاده در صنایعی چون نفت و گاز به علت ضخیم تر بودن، از استحکام بالاتری برخوردار بوده و بالطبع قیمت آن ها نیز بالاتر خواهد بود. 

امروزه کاربرد شیلنگ های فشار قوی در صنعت به دلیل اثبات کارایی بالایی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. زیرا این شیلنگ ها با مکش قوی و عملکرد سریعی که دارند در مقابل هرگونه حرارت و فشار دوام آورده و در ساخت تجهیزات نقش مهمی را به عهده دارند. 

نمایندگی فروش شیلنگ های وارداتی در ایران

نمایندگی فروش شیلنگ های وارداتی در ایران

نمایندگی فروش شیلنگ های وارداتی در ایران بازرگانی های معتبری هستند که انواع مختلفی از محصولات صنعتی را از خارج خریداری و سپس وارد بازار ایران می کنند. بازار فروش شیلنگ های وارداتی در ایران از فروش و رونق خوبی برخوردار بوده چرا که مشتریان عمده به دنبال محصولاتی هستند که در عین داشتن قیمت مناسب، کیفیت و دوام کافی را در موقع استفاده داشته باشد و ایمنی و سلامت مصرف کنندگان را تضمین نماید. 

شیلنگ های وارداتی در رنگ ها، طرح ها، ابعاد و سایزهای مختلف وارد کشور می شوند و بیشتر توسط عمده فروشان بزرگی که به ارائه محصولات صنعتی و معدنی می پردازند، به بازار عرضه می شود. 

کسانی که قصد دارند شیلنگ های وارداتی را به صورت کلی دارند بهتر است به صورت مستقیم به خود نمایندگی های پخش این محصولات مراجعه کنند. خرید از نمایندگی ها این اطمینان خاطر را برای خریدار فراهم می کند که محصول خریداری شده دارای استاندارد بوده، از کیفیت کافی برخوردار است و قیمت فروخته شده توسط فروشنده، مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود.

شیلنگ های فشار قوی مخصوص کارواش صنعتی

شیلنگ های فشار قوی مخصوص کارواش صنعتی

شیلنگ های فشار قوی مخصوص کارواش صنعتی از نوع شیلنگ های چند لایه و بسیار مستحکم بوده تا بتوانند در برابر فشار و حرارت وارد شده دوام و کارایی لازم را داشته باشند. در کارواش های صنعتی انواع شیلنگ های فشار قوی برای هدایت و انتقال آب با فشار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا با اتصال به واترجت وظیفه پمپاژ آب را با شدت بالا به عهده دارند. به همین دلیل استحکام بالای این نوع شیلنگ ها بسیار ضروری است. 

شیلنگ فشار قوی کارواش را می توان در بازار عمده فروشان محصولات صنعتی یافت. در این بازار انواع مختلفی از شیلنگ های فشار قوی ایرانی و خارجی با قیمت و کیفیت های مختلف به فروش می رسد. 

اگر برای خریدار امکان مراجعه حضوری وجود ندارد، می تواند از طریق تماس تلفنی، ایمیل یا جستجو در فروشگاه های آنلاین انواع مختلفی از شیلنگ های فشار قوی مخصوص کارواش صنعتی را به صورت عمده یا جزئی بسته به نیازش سفارش داده و خریداری نماید. 

لیست قیمت انواع شیلنگ های فشار قوی

لیست قیمت انواع شیلنگ های فشار قوی

لیست قیمت انواع شیلنگ های فشار قوی را می توانید هم به صورت تلفنی از تولید کنندگان این محصول و هم از طریق وب سایت های آنلاین عرضه محصولات صنعتی بخواهید. قیمت این شیلنگ ها با توجه به کیفیت و شرکت تولید کننده آن متفاوت است. هر خریدار می تواند با توجه به بودجه ای که قرار است هزینه کند، نسبت به خرید محصول با کیفیت تر اقدام نماید. 

تعیین قیمت توسط تولید کنندگان شیلنگ های فشار قوی به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت شیلنگ پنوماتیک، همچنین قیمت شیلنگ هیدرولیک به علت کارایی و استحکام بیشتر آن ها بالاتر از سایر موارد مشابه است. مهم ترین عواملی که در قیمت انواع شیلنگ های فشار قوی تاثیرگذارند را می توان در چند مورد خلاصه نمود. 

  1. کارخانه و برند تولید کننده شیلنگ فشار قوی
  2. کیفیت و قیمت مواد اولیه به کار رفته در تولید 
  3. تقاضا و استقبال مشتریان از یک محصول خاص 

مشخصات انواع شیلنگ های منجید دار فشار قوی

مشخصات انواع شیلنگ های منجید دار فشار قوی

مشخصات انواع شیلنگ های منجید دار فشار قوی را می توانید با مراجعه به وب سایت کارخانه های تولید کننده این محصول صنعتی بیابید. شیلنگ های منجید دار که جزو شیلنگ های هیدرولیک محسوب می شوند بیشتر برای انتقال نفت و گاز و مایعات با فشار زیاد، همچنین در ماشین آلات صنعتی و کارخانه های تولید کننده مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. برندهای گوناگونی در ایران این نوع شیلنگ ها را در مشخصات مختلفی تولید و عرضه می کنند. 

مهم ترین مشخصات این نوع شیلنگ ها در ادامه بیان خواهد شد. 

  • استحکام کششی بالا 
  • انعطاف پذیری فوق العاده در هر شرایط دمایی
  • مقاومت بالا در مقابل سوختگی مواد 
  • قابلیت پیچ خوردگی و مقاومت در برابر پارگی 

برای خرید این محصول کافیست به صورت حضوری یا آنلاین از طریق فروشگاه های مجازی معتبر عرضه، نسبت به خرید انواع شیلنگ منجیددار فشار قوی اقدام کنید. 

عرضه عمده شیلنگ های فشار قوی ۴۰۰ بار

عرضه عمده شیلنگ های فشار قوی 400 بار

عرضه عمده شیلنگ های فشار قوی ۴۰۰ بار در بازار عمده فروشان و با قیمت بسیار مناسب به خریداران عرضه می شود. شیلنگ های فشار قوی هیدرولیکی پس از پرس شدن تا ۴۰۰ بار را تحمل می کنند. عرضه عمده این شیلنگ ها  توسط عمده فروشان و نمایندگی های پخش در سراسر کشور انجام می شود. کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش از جمله مواردی است که عرضه کنندگان عمده بر آن تاکید می کنند. 

برای خرید به صورت حضوری می توانید به فروشندگان عمده در بازار محصولات صنعتی مراجعه کرده یا از طریق تماس تلفنی از قیمت و نحوه فروش محصولاتشان آگاهی یابید. عرضه عمده شیلنگ های فشار قوی ۴۰۰ بار توسط سه گروه زیر در سراسر کشور انجام می گیرد.

  • کارخانه های تولید کننده این محصول 
  • نمایندگی های شرکت های تولید کننده 
  • مراکز عرضه و فروش شرکت های تولید کننده 

توزیع عمده شیلنگ های فشار قوی هیدرولیک

توزیع عمده شیلنگ های فشار قوی هیدرولیک

توزیع شیلنگ های فشار قوی هیدرولیک توسط فروشگاه های آنلاین عرضه محصولات صنعتی به مشتریان ارائه می شود. گسترش روزافزون علم و ورود آن به صنعت باعث استفاده از شیلنگ های هیدرولیک به جای نیروی مکانیکی شده و امکان انتقال مایعات در مسیرهای طولانی را افزایش داده است. قیمت شیلنگ های فشار قوی هیدرولیک بسته به کیفیت و نوع آن تاثیرگذار است. قیمت توزیع عمده این نوع شیلنگ ها بسته به قدرت شیلنگ، حجم، سایز و کاربرد آن متفاوت است.

شیلنگ هیدرولیک ایرانی از قیمت کمتری نسبت به مدل های خارجی برخوردار است. عرضه عمده این شیلنگ ها باعث می شود تا قیمت نهایی فروش مقرون به صرفه تر برای خریدار تمام شود.

فروشگاه های آنلاین معتبری هم در زمینه عرضه عمده شیلنگ های فشار قوی هیدرولیک فعالند. قیمت فروش انواع مختلفی از این محصولات را می توانید در وب سایتشان مشاهده کنید. خریدار می تواند انواع مختلفی از محصولات مورد نیازش را در این فروشگاه ها جستجو کرده و بسته به نیازش، شیلنگ مورد نظر را انتخاب و با یک کلیک سفارش دهد. 

شرکت پخش شیلنگ های فشار قوی در سراسر کشور

شرکت پخش شیلنگ های فشار قوی در سراسر کشور

شرکت پخش شیلنگ های فشار قوی در سراسر کشور انواع مختلفی از این محصولات را در طرح ها و اندازه های مختلف به خریداران عرضه می کند. شیلنگ های فشار قوی یکی از پرکاربردترین شیلنگ های مورد استفاده در صنعت و سیالات می باشد که مزیت های فراوان آن، باعث محبوبیت فراوان شان شده است. انواع شیلنگ های پرفشار از طریق نمایندگی های معتبر عرضه می گردد. 

برای خرید شیلنگ های پر فشار قوی با کیفیت مطمئن می توانید به شرکت های پخش معتبر در سراسر کشور سری بزنید. خرید از این شرکت ها این مزیت را دارد که خریدار اطمینان حاصل می کند جنس خریداری شده با کیفیت بالا و ضمانت نامه تعویض بوده و از قیمت منصفانه ای برخوردار است. 

مهم ترین مراکز معتبری که می توان از آن ها انواع شیلنگ فشار قوی را با اطمینان خریداری کرد، شامل موارد زیر می شود:

  • نمایندگی های عرضه مستقیم 
  • فروشگاه های عرضه محصولات فنی و صنعتی 
  • فروشگاه های اینترنتی معتبر 
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی شیلنگ فشار قوی | واردات بهترین شیلنگ های صنعتی

خرید اینترنتی شیلنگ فشار قوی در سالهای اخیر در ایران رواج بیشتری یافته است و انواع شیلنگ های خانگی و صنعتی و مخصوص صنایع مانند صنعت کشاورزی از طریق مارکت های آن

دیدگاهتان را بنویسید