بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ آب 3/4 / قیمت شیلنگ آب ۳/۴ | شرکت پخش انواع شیلنگ در کشور

قیمت شیلنگ آب ۳/۴ | شرکت پخش انواع شیلنگ در کشور

قیمت شیلنگ آب ۳/۴ در بازار مختلف است، شرکت پخش انواع شیلنگ در کشور را بنابر نیاز تولیدی ها و در قیمتی زیر بازار به مشتری عرضه می کند. این شیلنگ ها به صورت عمده ای به فروش می رسند و انواع مختلفی دارند. انواع شیلنگ آب برای آبیاری باغچه و یا باغ و یا گلخانه های بزرگ تولید می شود و انواع شیلنگ آب صنعتی برای مصارف صنعتی در جنس های متفاوت و متنوع و در کیفیت های بالا تولید و برای فروش به بازار عرضه می شود. برای خرید انواع شیلنگ می توانید به سایت کارخانه ی تولید کننده مراجعه و سفارش خود را ثبت نمایند و یا به مراکز عرضه و فروش انواع شلینگ برویند و محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. 

قیمت شیلنگ آب 3/4 | شرکت پخش انواع شیلنگ در کشور

تولید انواع شیلنگ در کارخانه های شیلنگ سازی ایرانی

تولید انواع شیلنگ در کارخانه های شیلنگ سازی ایرانیتولید انواع شیلنگ در کارخانه های شیلنگ سازی ایرانی انجام می شود. انواع شیلنگ ایرانی با کیفیت برتر و در قیمت های پایین و ارزان بعد از تولید به بازار  برای فروش عرضه می شوند.  خریداران این شیلنگ ها اغلب ساختمان سازان و صنعتگران و کشاورزان می باشند که برای تولیدات خود نیاز به انواع شیلنگ دارند. 

برای خرید انواع شیلنگ ایرانی می توانید به سایت های عرضه و فروش شیلنگ داخلی مراجعه کنید و شیلنگ مورد نیاز را انتخاب و سفارش خود را ثبت نمایید، محصول خریداری شده در سریع ترین زمان به شما تحویل داده می شود. و یا این که به مراکز فروش و عرضه در شهر خود مراجعه کنید، این مراکز شیلنگ باکیفیت تولیدی داخل را با قیمت ارزان به شما ارائه می دهند.

شما می توانید برای انتخاب شیلنگ مورد نیاز خود هم از طریق مشاوران و کارشناسانی که در این مراکز هستند راهنمایی بگیریند، این فروشندگان با خونسردی به سوالات شما جواب می دهند، و شما را برای خرید بهتر راهنمایی می کنند.

شیلنگ های آب ایرانی با برندهای مختلف

شیلنگ های آب ایرانی با برندهای مختلفشیلنگ های آب ایرانی با برندهای مختلف در داخل کشور تولید می شوند. این شیلنگ ها که با قطر و اندازه های متفاوت ساخته و تولید می شوند، براساس متراژ و نوع جنس قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. فروش انواع شیلنگ مانند شیلنگ آب باغبانی و شیلنگ آب کشاورزی و شیلنگ آب خانگی در این کارخانه ها تولید می شود.

کارخانه هایی که شیلنگ باکیفیت تولید می کنند و آن را در قیمت های پایینی به مشتری می فروشند، بیشترین خریدار را دارند، این خریداران وقتی  از جنس محصولات خریداری شده راضی باشند برای خریدهای بعدی هم به سراغ همین تولیدی ها می روند. زمانی که مشتری زیاد باشد، خرید هم بیشتر می شود و باعث ایجاد برند برای این کارخانه می شود. 

فروشندگان برندهای معتبر باید دقت کنند که اگر کیفیت محصولاتشان کمتر شد و یا مشکلی در تولید محصولاتشان پیش آمد کرد، برندهای بعدی جای این برند را می گیرند و به عنوان برند اصلی مطرح می شوند. برندها در بازار رقابتی که خود به وجود آورده اند در تلاشند که شیلنگ های باکیفیت و در قیمت پایین عرضه کنند تا همیشه یک برند بمانند و به رتبه های بالاتری صعود کنند. 

دسته بندی شیلنگ های آب با سایزهای مختلف

دسته بندی شیلنگ های آب با سایزهای مختلفدسته بندی شیلنگ های آب با سایزهای مختلف در تولیدی ها انجام می شود. این تولیدی ها انواع شیلنگ های ساخته شده را در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می کنند، این بسته بندی متفاوت و براساس ساز و نوع کارکرد می باشد. این بسته بندی مانند: 

  • شیلنگ آب ۱ اینچ. برای آبیاری باغچه و باغات مناسب است
  • شیلنگ آب ۳ اینچ . نوع زخیم تر شیلنگ آبیاری می باشد
  • انواع شیلنگ های باغداری 
  • و شیلنگ کشاورزی
  • شیلنگ صنعتی به بازار برای فروش می فرستند. 

کاربردهای مختلف انواع شیلنگ آب

کاربردهای مختلف انواع شیلنگ آبکاربردهای مختلف انواع شیلنگ آب بنا بر کارکرد شیلنگ متفاوت خواهد بود. 

  • شیلنگ آب ۱ اینچ : این شیلنگ ها در سایز ۱ اینچ ساخته می شود و برای آبیاری باغچه و باغات مناسب است. 
  • شیلنگ آب ۳ اینچ: مناسب برای آبیاری باغچه ها و کشاورزی و همین طور برای شیلنگ آتش نشانی به کار گرفته می شود.
  • شیلنگ کشاورزی: انواع شیلنگ کشاورزی در سایز ۱ اینچ ساخته می شود، این شیلنگ دارای کیفیت بالایی است و تقریبا دو جداره می باشد، این شیلنگ مقاومت زیادی در برابر فشار آب قوی و همین طور سرما و گرما دارد. 
  • شیلنگ باغبانی: این شیلنگ از دو لایه با جنس پی وی سی ساخته شده است که برای باغبانی و آبیاری باغچه به کار می رود. و حدود ترکیدگی آن بسیار کم است.

لیست قیمت انواع شیلنگ آب در بازار

لیست قیمت انواع شیلنگ آب در بازارلیست قیمت انواع شیلنگ آب در بازار را از نمایندگی های معتبر بخواهید، در این لیست قیمت انواع شیلنگ و نوع و کارکرد هر یک به خوبی توضیح داده شده است، این لیست ممکن است بر اثر فراز و فرودهای قیمت مواد اولیه در بازار فروش تغییر کند، بنابراین تغییرات به خاطر جنس شیلنگ و قطر و اندازه ی آن هم می باشد، انواع شلینگ های پلاستیکی و شیلنگ های پی وی سی در بازار وجود دارد. که شیلنگ های پلاستیکی به خاطر جنس ارزان و پی وی سی به خاطر زیاد بودن در بازار فروش ارزان تر هستند.

قیمت شیلنگ های آب برای مصارف صنعتی و کشاورزی با توجه به ضخامت این شیلنگ ها و دو جداره بودن و یا یک جداره بودن و نیز  جنس مواد اولیه ای که در تولید این محصولات به کار رفته است متفاوت است، مواد اولیه اگر از مواد درجه یک و نو باشد قیمت آن هم گران می شود و برعکس اگر از مواد اولیه از نوع درجه دوم باشند قیمت این شیلنگ ها پایین تر از حد معمول می آید.

برای اطلاع پیدا کردن از لیست انواع شیلنگ آب می توانید به مراکز عرضه و فروش در شهر خود و یا به بازار شیلنگ ایران در شهر خود مراجعه کنید و از قیمت آن ها مطلع شویند. و یا این که به سایت های خرید و فروش انواع شیلنگ های ایرانی مراجعه و از قیمت لحظه ای و روزانه ی آن باخبر شوید. 

شیلنگ های آب دو لایه سیمی

شیلنگ های آب دو لایه سیمیشیلنگ های آب دو لایه سیمی که برای مصارف کشاورزی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند، این شیلنگ ها برای عبور موادی چون بذر و انواع مایعات در کشاورزی و همین طور برای عبور مواد پتروشیمی و انواع اسیدها و انواع محلول ها در امور صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این شیلنگ های آب متناسب با جنس و کارکردش و در مقایسه با شیلنگ آب خانگی قیمت های بالاتری دارند. مقاومت بالا، استحکام در برابر سرما و گرما و انعطاف پذیری خوب از مزیت های این شیلنگ ها می باشد. 

این شیلنگ ها چند لایه است و در برابر انواع فشار های قوی مقاومت است. برای سفارش این نوع از شیلنگ می توانید به سایت های فروش وعرضه انواع شیلنگ مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید و یا به مراکز عرضه و فروش مراجعه و شیلنگ موردنظر خود را انتخاب کنید . 

فروشگاه اینترنتی انواع شیلنگ آب

فروشگاه اینترنتی انواع شیلنگ آبفروشگاه اینترنتی انواع شیلنگ آب در طول شبانه روز فعال می باشد، خرید شیلنگ آب و انواع آن از این مراکز خرید و فروش به صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود، کارخانه شیلنگ سازی سایت هایی برای فروش محصولات خود طراحی و آماده می کند و در این سایت ها به تبلیغ محصولات خود و قیمت محصولات خود می پردازند. 

برای اطلاع پیدا کردن از انواع قیمت شیلنگ ها و نوع آن ها و کاربردشان می توانید به سایت های فروش وعرضه ی انواع شیلنگ مراجعه کنید. پخش عمده شیلنگ درسایت های معتبر و مهم صورت می گیرد، شما می توانید برای خرید عمده ای شیلنگ به سایت ها مراجعه کنید و از طریق تلفن هایی که در داخل این سایت ها گذاشته شده است با فروشندگان تماس بگیرید و از نحوه ی خرید و چگونگی فروش عمده شیلنگ باخبر شوید. 

عرضه عمده شیلنگ به سراسر کشور

عرضه عمده شیلنگ به سراسر کشورعرضه عمده شیلنگ به سراسر کشور توسط کارخانجات تولید شیلنگ صورت می گیرد، برندهای معروف به تولید انواع شیلنگ های باکیفیت در کارخانه ی خود اقدام می کنند، تولید این شیلنگ ها با دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته و توسط متخصصان و کارشناسان ساخته می شود. بعد از تولید کارخانه های پخش مسئول فروش و پخش انواع شیلنگ ها به سراسر کشور می باشند.

این شرکت ها خودشان اقدام به پخش می کنند و یا این که از طریق نمایندگی ها خود در سراسر کشور به فروش انواع شیلنگ ها  اقدام می کنند. برای خرید به صورت عمده ای می توانید به این شرکت ها مراجعه کنید، و یا در سایت های عرضه و فروش و انواع شیلنگ سفارش خود را ثبت نماید.  بیشتر خریداران شیلنگ به صورت عمده ای بیشتر مغازه داران در سطح شهر و یا کارفرمایان ساختمان و یا صنعتگران و کشاورزان می باشد که به صورت عمده ای از این نمایندگی ها شیلنگ خریداری می کنند. 

شرکت پخش انواع شیلنگ با کیفیت عالی

شرکت پخش انواع شیلنگ با کیفیت عالیشرکت پخش انواع شیلنگ با کیفیت عالی اقدام به پخش و عرضه ی انواع شیلنگ های صنعتی، کشاورزی، باغداری در انواع و سایزهای مختلف با قیمت ارزان نموده است. این شرکت ها از طرف کارخانه های تولیدی مجوز پخش و فروش دارند، و محصولات این کارخانجات را به سراسر کشور ارسال می نمایند، اغلب برندهای معروف توسط این شرکت های پخش تبلیغ و عرضه می شوند. 

 فروشگاه های بزرگ اغلب خریداران اصلی این شرکت ها می باشند، خرید عمده شیلنگ از شرکت های پخش توسط همین فروشگاه ها و مغازه های کوچک در سطح شهر انجام می شود. خریداران محصولات را به صورت عمده ای و با قیمت پایین می خرند و در مغازه های خود به صورت جزئی و گران تر به مشتری می فروشند و سود زیادی را عاید خود می کنند. 

برای خرید شیلنگ به قیمت درب کارخانه و بدون واسطه می توانید به نمایندگی های اصلی کارخانه های تولیدی مراجعه کنید و سفارش خود را انجام دهید. 

خرید و فروش انواع شیلنگ های آب

خرید و فروش انواع شیلنگ های آبخرید و فروش انواع شیلنگ های آب در سطح شهرهای بزرگ و توسط نمایندگی های کارخانجات تولیدی انجام می شود، خرید و فروش شیلنگ آب برای استفاده در کشاورزی و باغداری و مصارف صنعتی انجام می شود و قیمت این شیلنگ ها بسته به نوع شیلنگ و مواد تشکیل دهنده ی آن متفاوت خواهد بود. 

برندهای معروف با تبلیغ محصولات خود و عرضه ی آن در بازار اقدام به رقابت با همدیگر می کنند، تولید باکیفیت انواع شیلنگ ها و فروش آن ها باعث جذب مشتری می شود، در کنار این محصولات ایرانی، انواع شیلنگ های خارجی هم به فروش می رسند، این شیلنگ ها توسط شرکت های وارداتی به بازار عرضه می شود و توسط خود این شرکت ها و یا توسط نمایندگی های آن ها در سطح شهرهای بزرگ به فروش می رسد.

برای خرید انواع شیلنگ های وارداتی می توانید به سایت های عرضه و فروش انواع شیلنگ های وارداتی مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید. 

تولید بهترین شیلنگ های PVC

تولید بهترین شیلنگ های PVCتولید بهترین شیلنگ های pvc در کشور انجام می شود، محصولات پی وی سی به خاطر فراوانی بودن آن در بازار قیمت ارزانی دارند، از پی وی سی در ساخت انواع شیلنگ استفاده می شود، پی وی سی به خاطر سبک بودن و مقاومت بودن در برابر گرما و سرما و همچنین انعطاف پذیری خوبی که دارند مشتریان زیادی هم در بازار دارند. 

پی وی سی در تولید انواع شیلنگ های صنعتی و کشاورزی و صنایع دیگر کاربرد فراوانی دارد. شیلنگ های پی وی سی دارای دو نوع می باشند. 

  • پی وی سی کدر: برای استفاده در باغداری و گلخانه های بزرگ از آن استفاده می شود. جنس های کدر مقاومت زیادی در برابر سرما و گرما دارند 
  • پی وی سی شفاف : لوله های شفافی هستند که به خوبی غشای درون آن پیداست برای همین نازک هستند و مقاوم نمی باشند، از این شیلنگ ها برای کار در داخل آپارتمان ها استفاده می شود. 

موارد استفاده از شیلنگ های آب PVC

موارد استفاده از شیلنگ های آب PVCموارد استفاده از شیلنگ های آب pvc  متعدد می باشد، این شیلنگ ها به خاطر وزن کم و همین طور کاربردهای فراوانی که دارند در ساختمان سازی و همین طور در صنعت و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع شیلنگ های pvc  ساختمان سازی برای انتقال آب و همچنین pvc صنعتی برای انتقال مایعان و مواد شیمیایی و انواع محلول ها و اسید ها و انواع شیلنگ های pvc  کشاورزی برای آبیاری باغچه و باغبانی و کشاورزی استفاده می شود. 

قیمت هر نوع از این شیلنگ ها مختلف است، اما pvc جزو مواد اولیه ی تولید انواع شیلنگ ها می باشد، این  ماده ی اولیه به فراوانی در بازار وجود دارد و قیمت پایینی هم دارد، و مورد توجه صنعتگران و کشاورزان و کارفرمایان خواهد بود پس تقاضا برای این گونه شیلنگ ها در بازار به میزان زیادی وجود دارد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید