بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ آب 2.5 / قیمت شیلنگ آب ۲٫۵ | نمایندگی فروش انواع شیلنگ در ایران

قیمت شیلنگ آب ۲٫۵ | نمایندگی فروش انواع شیلنگ در ایران

قیمت شیلنگ آب ۲٫۵ بر حسب متراژ خریداری شده محاسبه می شود. در صورتی که این کالا محصول وارداتی باشد نرخ آن با قیمت دلار محاسبه شده و ممکن است با نوسان قیمت همراه باشد. انواع شیلنگ آب در ضخامت های مختلفی تولید می شوند که نمایندگی های فروش، مکانی برای عرضه و فروش آن در شهر های مختلف ایران می باشند. تولید انواع شیلنگ بر اساس مواد اولیه مختلفی انجام می شود که جهت آبیاری در بخش کشاورزی، در بخش های صنعتی و همچنین در بخش خانگی و مصارف ساختمانی مورد کاربرد قرار می گیرند. کارخانه شیلنگ سازی با استفاده از آخرین دانش روز و تغییرات علمی در زمینه ساخت این قطعات با قابلیت های جدید و ویژگی های مثبت بیشتر اقدام کرده و تولیدات خود را راهی بازار می سازند.

قیمت شیلنگ آب 2.5 | نمایندگی فروش انواع شیلنگ در ایران

نمایندگی فروش انواع شیلنگ در ایران

نمایندگی فروش انواع شیلنگ در ایرانانواع شیلنگ همان طور که به آن اشاره شد در بخش های مختلف مانند صنایع زیر به کار می روند. گستره و نوع شیلنگ مورد استفاده در هر بخش با بخش دیگر متفاوت بوده و نیازمند استفاده از نوع خاص می باشد. از جمله این انواع می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شیلنگ آب صنعتی که در کارخانجات صنعتی استفاده می شوند مانند صنایع پتروشیمی و نفت و گاز، همچنین انواع این تجهیزات نیز مربوط به شیلنگ های آتش نشانی می باشند
  • شیلنگ آب کشاورزی و شیلنگ آب باغبانی مورد کاربرد در حوزه کشاورزی جهت آبیاری مزارع و باغ های زراعی
  • شیلنگ آب خانگی که در بخش ساختمانی و مسکونی استفاده می شوند

تمامی تجهیزات ذکر شده در بخش های مختلف از طریق نمایندگی فروش شیلنگ و دفاتر فروش در شهر های مختلف کشور به متقاضیان عرضه می شود. در این مراکز ضمن مشاهده نمونه محصولات مشابه و معرفی توسط نماینده فروش، خرید نوع مناسب و متناسب با کار و فعالیت مورد نظر آسان تر می شود.

دسته بندی شیلنگ های آب از نظر سایز

دسته بندی شیلنگ های آب از نظر سایزیکی از موارد تفاوت شیلنگ های آب میزان تحمل فشار آب توسط آنها می باشد. به همین دلیل انواع مختلف شیلنگ بر اساس کارکردشان سایز های متفاوتی دارند و از مواد اولیه مختلفی تهیه شده اند. 
شیلنگ های آب شامل شیلنگ آبیاری قطره ای، شیلنگ کارواش و شیلنگ آتش نشانی می شوند. سایز مورد استفاده برای هر فعالیت متفاوت است و شیلنگ آب ۳ اینچ و شیلنگ آب ۱ اینچ از نمونه تجهیزات قابل استفاده می باشد.
این دو نمونه تنها دو سایز از این تجهیزات را نشان می دهد و سایز های دیگری نیز از این محصولات در بازار به فروش می رسد. این وسایل همچنین از نظر ضخامت نیز به انواع دو لایه و تک لایه دسته بندی می شوند که شرکت های مختلف تولید کننده آنها می باشند.

عرضه کننده انواع شیلنگ های آب صنعتی و کشاورزی

عرضه کننده انواع شیلنگ های آب صنعتی و کشاورزیتولید شیلنگ آب برای مصارف صنعتی یا کشاورزی بخشی از کارکرد و موارد مصرف این قطعات را نشان می دهد. 
سازندگان این وسایل آن را به صورت کلاف های چند متری به صورت کلی عرضه می کنند یا از طریق فروش به فروشگاه های خرده فروشی آنها را در قطعات جزئی به فروش می رسانند.
معیار های مختلفی برای تشخیص انواع با کیفیت این لوازم وجود دارد و سایز، ضخامت، شرکت سازنده و مارک محصول از مهمترین پارامتر هایی هستند که در این موارد نقش مهمی ایفا می کنند.
عمده فروشی و خرده فروشی مهمترین شیوه هایی هستند که عرضه کنندگان این ابزار ها به کار می برند.
به جز موارد ذکر شده نوعی عرضه و فروش نیز به شکل مجازی از طریق شبکه های آنلاین وجود دارد که برخی از خریداران خرید به این طریق را بر سایر شیوه ها ترجیح می دهند. در این شیوه نوع محصول خریداری شده از قسمتی که تحت عنوان سبد خرید است خریداری شده و پرداخت وجه ممکن است به صورت آنلاین در همان لحظه یا در هنگام دریافت کالا در مکان تعیین شده صورت گیرد.

بهترین شیلنگ های آبیاری کشاورزی

بهترین شیلنگ های آبیاری کشاورزیبخش وسیعی از کشور ایران در مناطق کم باران و خشک قرار دارد. بنابراین انتخاب سیستم آبیاری مناسب جهت استفاده بهینه از منابع آبی از اهمیت خاصی برخوردار است. 
به همین علت در مناطقی که با کمبود بارش سالیانه مواجه هستند از شیلنگ هایی با نام تیپ استفاده می شود که مناسب آبیاری قطره ای یا سایر شیوه های آبیاری در کشاورزی می باشد. 
خرید شیلنگ آبی که در این قسمت مورد استفاده است باید متناسب با مساحت و فضای مورد نظر صورت گیرد و نحوه نصب آن باید طبق آرایش خاصی باشد تا بتواند کارکرد خوبی داشته باشد.
از این رو بهترین نوع این کالا برای مناطق پر باران و کم باران متفاوت است و لازم است تا در هر ناحیه از شیلنگ های مختص همان شرایط آب و هوایی استفاده شود.

لیست قیمت انواع شیلنگ های آب در بازار

لیست قیمت انواع شیلنگ های آب در بازارفروش شیلنگ آب بر اساس لیست قیمت آن در بازار انجام گرفته و بر همین منوال نام و مشخصات شیلنگ مورد نظر به همراه شرکت سازنده و کارخانه تولید کننده مطالبی هستند که در جدول و فهرست قیمت این اجناس به چشم می خورند.
این اقلام در انواع مختلف با کارکرد متفاوت و ضخامت های گوناگون تولید می شوند که عاملی متمایز کننده برای آن به شمار رفته و معیاری برای تفاوت قیمت مشاهده شده در آنها می باشد.
برای دریافت و کسب اطلاع در مورد شیلنگ های مراکز فروش می توان از سایت های معتبر آنلاین نیز استفاده کرد و نمونه های مختلف را مشاهده کرد. علاوه بر این ها با مطالعه مقالات مرتبط و مربوط در این رشته با تجهیزات و قطعات مختلف و مرتبط نیز آشنا شد.

واردات انواع شیلنگ های آب خارجی

واردات انواع شیلنگ های آب خارجیشیلنگ آب از اقلامی هستند که بخشی از آنها از کشور های دیگری همچون چین، آلمان و ایتالیا وارد می شوند. مارک های متنوعی از شیلنگ در بازار با نام های خارجی وجود دارد که از جهات مختلف مانند قیمت و کیفیت با هم متفاوت هستند.
مثلا محصولات چینی یکی از ارزان ترین این کالا در مقایسه با نمونه های آلمانی می باشند و در مقابل محصولات تولید آلمان از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای سالیان زیادی تجربه در کار تولید این قطعات می باشند.
نوعی از این شیلنگ ها در عملیات اطفاء حریق جهت انتقال و جا به جایی آب به محل آتش سوزی به کار می روند و عمدتا برزنتی هستند. 
واردات شیلنگ طبق عرضه و تقاضای بازار صورت گرفته و ممکن است در یک سال با خرید بیشتر و در سال دیگر با خرید کمتر انجام شود.

معرفی بهترین برندهای شیلنگ آب در بازار

معرفی بهترین برندهای شیلنگ آب در بازاردر فروشگاه هایی که به فروش انواع شیلنگ می پردازند، برند های گوناگونی وجود دارند که تولید کننده این محصولات می باشند. کیفیت و قیمت مناسب دو مشخصه ای هستند که برند های معتبر به آن توجه دارند و آنها را در تولید به کار می برند. 
همچنین از مهمترین شاخصه هایی که تعیین کننده کیفیت یک شیلنگ است این است که در شرایط مختلف آب و هوایی و در مناطق گرمسیر یا سردسیر از مقاومت و انعطاف لازم برخوردار باشد و کیفیت اولیه خود را از دست ندهد.
در بازار شیلنگ ها به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می شوند که نرخ هر نوع از دیگری متفاوت است و برای اقلام خارجی قیمت دلار و نوسانات آن مهمترین عامل و فاکتور برای تعیین قیمت آن می باشد. بنابراین نمی توان به طور مشخص نرخ مشخصی را برای آنها در نظر گرفت.
با جستجو در بازار و پرسش از فروشندگان این عرصه می توان بهترین شیلنگ ها را با کیفیت برتر و درجه عالی شناسایی کرد و به خرید در هر مقدار مورد نظر اقدام نمود.

پرفروش ترین شیلنگ های آب خارجی

پرفروش ترین شیلنگ های آب خارجیبرای محصولاتی مانند شیلنگ آب خارجی شاخصه هایی وجود دارد که آنها را به پر فروش ترین در بازار تبدیل می کند. تعدادی از این شاخصه ها عبارتند از:

  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب، مقاومت لازم در هنگام پر شدن توسط آب، عمر مفید، عدم آسیب دیدگی زود هنگام، قیمت مناسب

در بررسی نمونه های وارداتی یا خارجی این لوازم همه فاکتور های فوق در نظر گرفته می شوند. چرا که نادیده گرفتن هر عامل می تواند منجر به اتلاف هزینه های مالی صرف شده برای خرید شود. 
بنابراین برای خرید لازم است تا پر فروش ترین مارک ها که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تمامی خصوصیات فوق را دارند انتخاب شده و خریداری شوند.

قیمت شیلنگ آب معمولی سایز ۲٫۵

قیمت شیلنگ آب معمولی سایز 2.5شیلنگ آب معمولی با سایز ۲٫۵ نوعی از این کالاست که با قیمت مشخص به فروش می رسد. معمولا این وسایل در کارخانه های داخل کشور به شکل کلاف های پنجاه متری تولید می شوند که بر همین اساس قیمت هر کلاف نرخ مشخصی خواهد بود.
افزون بر این در صورتی که قیمت خرید مواد اولیه تغییر کند مثلا با افزایش روبرو شود به طور حتم هزینه و قیمت نهایی این وسایل نیز با افزایش قیمت همراه خواهد بود. 
همچنین در برخی نواحی ممکن است تقاضا برای شیلنگ آب معمولی بیشتر باشد. به طور مثال در مناطقی که از فضای سبز زیادی برخوردارند نیاز به استفاده از شیلنگ های مخصوص آبیاری وجود دارد تا کار آب دادن به فضای سبز به کمک آنها انجام شود.
در صورتی که برای خرید شیلنگ مناسب، خریدار اطلاعاتی نداشته باشد می تواند از طریق مشاوره حضوری یا مشاوره تلفنی با فروشندگان و کارشناسان در مورد خرید شیلنگ با کیفیت و با دوام دانش لازم را به دست آورد.

پخش عمده شیلنگ های آب در سراسر کشور

پخش عمده شیلنگ های آب در سراسر کشورشیلنگ های آب به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که همگی پس از تولید به سراسر کشور توزیع می شوند. پخش عمده نخستین راهکار فروشی است که برای تمامی کالا ها از قبیل این اقلام نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
شیلنگ نوعی وسیله برای انتقال آب یا سایر مایعات است که به صورت دو جداره با ضخامت های مختلف مانند چهار، سه، دو و نیم و دو میلیمتری تولید می شود.
همچنین جنس روکش آنها نیز ممکن است از پی وی سی یا سایر مواد پلاستیکی باشد. شیلنگ کولری، شیلنگ بافت که از نخ پلی استر است، شیلنگ تراز و شیلنگ لاستیکی و خط دار از جمله برخی نمونه های شیلنگ می باشند که همگی از طریق شبکه های توزیع و پخش عمده بر اساس میزان عرضه و تقاضای بازار در دسترس افراد و فروشگاه ها قرار می گیرند.

فروشنده بهترین شیلنگ های آب PVC

فروشنده بهترین شیلنگ های آب PVCپی وی سی یا پلی کلرید وینیل از مواد اولیه ای است که برای ساخت شیلنگ به کار می رود. فراوانی و خصوصیات و مزیت های این تجهیزات باعث گستردگی استفاده از آنها شده است. 
مهمترین خصوصیاتی که برای شیلنگ های پی وی سی بر شمرده شده اند شامل موارد زیر می شوند:

  • انعطاف پذیری بالا و عدم آسیب دیدگی در مقابل مواد مختلف، مقاومت در برابر پرتو های مضر خورشید و اشعه های آن
  • قابل تولید در رنگ های مختلف، ثبات و پایداری بالا، در دسترس بودن و فراوانی، قابلیت ساخت شیلنگ های شفاف یا غیر شفاف
  • مقاومت در برابر عوامل شیمیایی و خوردگی و دمای بالا

این موارد از سوی فروشندگان این تجهیزات برای مراجعه کنندگان ذکر می شود. همچنین در هنگم خرید فروشندگان کسانی هستند که با ارائه نمونه تولیدات شرکت های مختلف یا ارائه کاتالوگ نمونه محصولات امکان مقایسه و خرید را برای متقاضیان آسان می سازند.
فروشنده ها از جهت میزان فروش با هم تفاوت دارند و بعضی دارای فعالیت بسیار گسترده مانند فعالیت در زمینه صادرات شیلنگ می باشند و در عرصه بازار های بین المللی مشغول به کار هستند. سطح کاری برخی دیگر نیز در حوزه فروشگاه های واقع شده در نقاط مختلف شهر برای عرضه جزیی می باشد.

مهمترین کاربردهای شیلنگ آب PVC

مهمترین کاربردهای شیلنگ آب PVCقابلیت ها و مزایای زیادی که پی وی سی دارد آن را به یکی از مواد اولیه پر مصرف در صنایع مختلف تبدیل نموده است. به همین دلیل امروزه پلی کلرید وینیل یا به طور اختصار پی وی سی، یکی از مواد اولیه برای تولید بسیاری از تجهیزات پلاستیکی مانند شیلنگ آب می باشد. این قطعات در رنگ های متنوع تولید شده و دارای کاربرد های گسترده در بخش های گوناگون می باشند.
نوعی از این اجناس برای انتقال سیالات و مایعات صنعتی کاربرد دارند که ممکن است به صورت شفاف یا کدر تولید شوند. کاربرد هر نوع متفاوت است و مثلا از شیلنگ های کدر می توان در مکان هایی که در معرض دید کمتری هستند استفاده نمود.
به طور مثال برای آبیاری فضای پارک ها و میادین و به طور کلی فضای سبز موجود در خیابان ها استفاده از ارقام کدر گزینه مناسبی می باشد. 
برای آبیاری زمین های کشاورزی واقع شده در مناطق کم آب و یا نواحی که بارش سالیانه کمی دارند، نیز بهترین انتخاب، شیلنگ های آبیاری تیپ می باشند.
برای هر بخش شیلنگ انتقال آب باید از ضخامت و فشردگی مناسبی برخودار باشد و مقاومت و استحکام آن تضمین کننده کیفیت آن باشد. بنابراین در هنگام تماس با نور خورشید و یا اجسام به راحتی آسیب پذیر نبوده و کیفیت خود را از دست ندهد.
 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید